NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Voor navolgers is het oppassen geblazen

Voor navolgers is het oppassen geblazen

Onder kopje "Voor navolgers is het oppassen geblazen" staat vandaag mijn expert opinie in Het Financieele Dagblad.

Hoe sterk mag de presentatie van een huismerk op die van een A-merk lijken?


Kent u dat eentonige beeld als u in de supermarkt rondloopt? Het ene merkproduct is met moeite van het andere te onderscheiden. De inhoud is vrijwel gelijk, zoals bij pindakaas, margarine, kindertoetjes, parfums en rookworsten. Maar ook de verpakking vertoont soms opvallende en minder opvallende gelijkenissen. Deze navolgingspraktijken zijn veel A-merken een doorn in het oog.

Lees hier de gehele expert opinie.



PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.