NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Verschuiving van tv- naar webreclame in VS

Verschuiving van tv- naar webreclame in VS

Het lijkt er op dat steeds meer adverteerders gebruik maken van 'webvertising' in plaats van reclame op televisie. Ook grote adverteerders houden zich hier mee bezig. Zo wist MSN partijen als American Express, Volvo en Sprite aan zich te binden en verdiende Yahoo vorig jaar 3 miljard aan het verhuren van advertentieruimte.   

Webvertising wordt langzamerhand een serieuze bedreiging voor het adverteren op televisie. In het vorige jaar steeg de omzet van het online adverteren met 33%, verwacht wordt dat de groei zich dit jaar voort zal zetten.

Lees hier het volledige bericht.

 

BRON: emerce.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.