NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • User generated commercial populairst bij Super Bowl

User generated commercial populairst bij Super Bowl

De voor Doritos gemaakte user generated commercial was bij de Super Bowl de meest populaire commercial, aldus een Amerikaans kijkersonderzoek. De commercial was de winnaar van een door Doritos uitgeschreven wedstrijd. De door een semi-amateur - voor 12 dollar - geproduceerde spot versloeg miljoenen dollars kostende commercials.

Ook een aantal andere grote merken, waaronder General Motors, vertoonde dit jaar user generated commercials tijdens de tv-uitzending van de Super Bowl. Het spotje van Doritos "Live The Flavor" is op YouTube ondertussen zo'n 1,15 miljoen keer bekeken.

Lees hier het bericht.

BRON: emerce.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.