NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Titelsponsoring voor commerciëlen met ontheffing toegestaan?

Titelsponsoring voor commerciëlen met ontheffing toegestaan?

Volgens de nieuwe beleidsregels van het Commissariaat voor de Media (CvdM) mogen comerciële televisieprogramma's voortaan dezelfde titel en hetzelfde logo dragen als bijvoorbeeld van een tijdschrift mits daarvoor een ontheffing is verkregen van het CvdM. Onder de oude beleidsregels werd titelsponsoring aangemerkt als een niet toegestane vorm van sluikreclame waarvoor geen ontheffing mogelijk was.

Het CvdM zal de nieuwe regels vaststellen zodra de omroepen in de kans hebben gekregen zich over de regels uit te laten.

Lees hier het hele bericht.

BRON: Commissariaat voor de Media


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.