NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Steeds meer merken actief op sociale media

Steeds meer merken actief op sociale media

90 procent van de Nederlandse topmerken is aanwezig op de voornaamste sociale media. In 2010 en 2009 was dat nog 67 en 35 procent.
Vodafone, HEMA en Tele2 zijn nu de meest actieve merken op sociale media. De twee jaren hiervoor waren dat Bol.com en Rabobank.

De telecom, energie en financiƫle dienstverleners voeren nog de boventoon, maar ook de FMCG merken worden ook steeds actiever.

Lees hier het hele bericht.

BRON: Emerce.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.