NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Stanislav campagne wint reclameprijs

Stanislav campagne wint reclameprijs

Het Stanislav filmpje dat te zien was op Hyves heeft op het Europees Reclamefestival de Gouden Eurobest 2009 gewonnen in de categorie Media.

De video van Stanislav was onderdeel van een overheidscampagne "Veilig Internetten" tegen cybercrime. In de video is te zien hoe cybercrimineel Stanislav een kijkje neemt in de persoonlijke gegevens die Hyves-gebruikers publiceren op internet. Doel van de cybercrimecampagne is om het publiek bewust te maken van de risico's van het publiceren van persoonlijke gegevens op internet.

De Stanislav-video verspreidde zich snel onder Hyves-gebruikers. Een week na de start van de campagne hadden al drie miljoen mensen het filmpje één of meerdere keren bekeken. In totaal verstuurden Hyvers de video ruim zeven miljoen keer naar vrienden en bekenden.

Lees hier het hele bericht

BRON: Justitie.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.