020 530 0160

Seminar Offline Shopping Analytics groot succes

Gepubliceerd op 20 februari 2015 categorieën 

Vorige week vond het Seminar Offline Shopping Analytics plaats. Ruim 40 retailers, marketeers en anderen geïnteresseerden gingen met elkaar en met de sprekers in discussie over de toepassing van nieuwe en bestaande technieken op de winkelvloer en de juridische aspecten daarvan.

Na de introductie van Marieke Neervoort heeft Bas Kemme van Monolith laten zien wat er op de winkelvloer mogelijk is door verschillende technieken met elkaar te combineren en vervolgens te analyseren. Vervolgens heeft Anke Verhoeven de privacy aspecten van shopping analytics, zoals camera’s, Wifi-tracking en iBeacons, onder de loep genomen. Tot slot heeft Marieke Neervoort besproken of een winkelinrichting juridisch gezien te beschermen is, bijvoorbeeld als merk, model, auteursrechtelijk of via het leerstuk van de slaafse nabootsing. Er was dus genoeg stof tot napraten tijdens de borrel!

Hieronder een kleine foto-impressie van het seminar.

 

 

 

Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.
Deel:

auteur

Harmke

publicaties

Gerelateerde artikelen