NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • RTL richt zich op digitale markt

RTL richt zich op digitale markt

Tijdens een strategische bijeenkomst in Amstelveen presenteerde RTL haar plannen voor de komende vier jaar. Daarbij werd duidelijk dat RTL zich met een aantal initiatieven wil gaan richten op de digitale markt. Zo wil RTL het bedrijf laten uitgroeien tot de grootste videosite van Nederland, komt met twee mobiele kanalen en start met digitale themakanalen.

De videosite zal programma's van RTL zelf vertonen, maar ook user generated content,  zoals op bijvoorbeeld YouTube te zien is. Daarnaast zal RTL haar video on demand service uitbreiden, met een gratis (RTL Gemist) en een betaald (series en films) deel.

De wijze waarop RTL gaat verdienen aan deze initiatieven is nog onduidelijk, er zijn verschillende 'verdienmodellen' opgesteld. Overigens blijft televisie de basis voor initiatieven van RTL.

Lees hier het volledige artikel.

 

BRON: emerce.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.