NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Reminder: nieuwe e-mail reclamecode

Reminder: nieuwe e-mail reclamecode

Per 1 januari 2012 treedt de vernieuwde Code Reclame via E-mail in werking. Deze Code bevat de voorwaarden voor het ongevraagd per e-mail verzenden van reclame aan zowel consumenten als bedrijven.

Ten opzichte van de huidige Code E-mail en Code E-mail zakelijke ontvangers stelt de nieuwe Code onder andere nadere eisen aan tell-a-friend acties, de toestemming en de vermelding van gegevens van de adverteerder en de eigenaar van het adressenbestand.

Lees hier de toelichting op de Code. De Code is opgesteld door de Dutch Dialogue Marketing Association en de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie, in samenwerking met VNO-NCW en MKB Nederland.

BRON: Stichting Reclame Code, DDMA


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.