NL EN

Reclame code voor SMS-diensten

De Stichting Reclame Code (SRC) meldt vandaag dat op verzoek van de branche een concept reclamecode voor SMS-diensten aan het bestuur van de SRC is voorgelegd. Het doel van de code is om duidelijke regels te stellen aan reclame voor SMS-diensten om misleiding van de gebruikers van SMS-diensten te voorkomen. De concept code wordt begin oktober door het bestuur van de SRC beoordeeld. Of en wanneer de code in werking zal treden, is nog niet duidelijk. Als de code wordt aangenomen, dan zal deze als bijzondere reclame code in de Nederlandse Reclame Code worden opgenomen.

BRON: Stichting Reclame Code


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.