NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Rechter VS staat 'wildplakken' van pop-ups toe; IAB werkt aan gedragscode

Rechter VS staat 'wildplakken' van pop-ups toe; IAB werkt aan gedragscode

De rechter in de VS heeft in een tegen het bedrijf WhenU.com aangespannen rechtszaak geoordeeld dat het 'wildplakken' van pop-up advertenties is toegestaan. Of dit het oordeel blijft is nog niet zeker, want inmiddels lopen er een aantal soortgelijke zaken, waarin nog uitspraak moet worden gedaan.

De organisatie Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe vindt echter dat de site-exploitant moet kunnen bepalen of zij dit toestaat of niet. Om die reden wordt op dit moment in veertien Europese landen gewerkt aan een initiatief voor een gedragscode. IAB Nederland geeft op haar site alvast een voorproefje van zo'n mogelijke gedragscode. Lees hier het hele bericht.

BRON: Emerce


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.