NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Publieke omroepen en merchandising

Publieke omroepen en merchandising

Publieke omroepen mogen voortaan merchandisingproducten laten ontwikkelen bij hun programma's zonder dat die producten een ‘aantoonbaar inhoudelijke relatie' hebben met dat programma of de omroep. Dat heeft het Commissariaat voor de Media besloten. De zogenaamde relatie-eis in de beleidsregels nevenactiviteiten komt daarmee te vervallen. Het Commissariaat zal er wel op toezien dat het vervaardigen van merchandisingproducten kostendekkend geschiedt, niet concurrentievervalsend werkt en dat partijen die de merchandising artikelen maken, niet aanhaken bij het programma waardoor zij financieel voordeel behalen.

BRON: Commissariaat voor de Media


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.