NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Omroepen kijken naar social networks om populariteit te meten

Omroepen kijken naar social networks om populariteit te meten

De publieke omroep moet flink gaan bezuinigen volgt uit de plannen van het kabinet. Wellicht een reden om RTL in te schakelen om een door de publieke omroep ontwikkelde tool verder te ontwikkelen: Netmanager Roek Lips maakte op het omroepcongres bekend dat met deze tool gemeten kan worden wat er over programma's gezegd wordt op sociale media als Twitter en Facebook. De techniek zal getest worden bij het RTL programma 'The Voice of Holland', een talentenjacht waarbij de social networks al een belangrijke rol spelen.

Lees hier het hele bericht.

 

BRON: nu.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.