NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Nieuwe publicatie: Muziekindustrie mag persoonlijke levenssfeer consument niet schenden

Nieuwe publicatie: Muziekindustrie mag persoonlijke levenssfeer consument niet schenden

De Amerikaanse muziekindustrie heeft in paginagrote krantenadvertenties aangekondigd consumenten te vervolgen, die via internet muziekbestanden uitwisselen. Nederlandse peer-to-peer gebruikers hoeven echter niet te vrezen voor de toorn van de platenmaatschappijen, schrijft Christiaan Alberdingk Thijm in Het Financieele Dagblad. Zij worden beschermd door het recht op privacy.

Lees hier het volledige artikel in PDF.



PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.