NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Nederlandse winkeliers laten kansen op internet liggen

Nederlandse winkeliers laten kansen op internet liggen

Nederlandse ondernemingen maken te weinig gebruik van digitale media. Zij richten zich nog te veel op offline marketing en sales. Het gaat daarbij vooral om retailers die zelf weinig gebruik maken van het internet. Dit blijkt uit een onderzoek dat in opdracht van Google in heel Europa werd uitgevoerd door Jupiter Search.

Uit het onderzoek blijkt onder andere dat consumenten het web veelvuldig gebruiken om zich te oriĆ«nteren op aankopen, ook als ze die uiteindelijk toch bij een fysieke winkel doen. Een winkel die in dat online oriĆ«ntatieproces onvindbaar is, mist ze ook off line de boot, aldus Google.

Lees hier het hele bericht.

 

BRON: emerce.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

REACTIE (1)

Otto van Vliet woensdag 29 juli 2009 11:50

Een mooi voorbeeld van hoe de winkelier wel online vindbaar kan zijn: www.retailcity.nl

De winkelier heeft de mogelijkheid een profiel, aanbiedingen, nieuwsberichten enzovoorts te tonen aan de online orienterende, eventueel lokale, consument.

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.