NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Minuutje met SOLV: Marieke Neervoort

Minuutje met SOLV: Marieke Neervoort

Hoe kunnen fashion labels ook online de exclusiviteit van hun merk en producten bewaken?

 

Veel mode ondernemers hebben een dubbel gevoel over de online (weder)verkoop van hun producten. Enerzijds is het een extra afzetkanaal, anderzijds is het concurrentie voor de eigen webshop en fysieke winkels.

 

Webshops kunnen alle merken inkopen en verkopen. Selectieve en exclusieve distributieovereenkomsten bieden geen absolute bescherming, want bijvoorbeeld passieve verkoop aan buitenlandse webshops mag je niet verbieden. Welke mogelijkheden heeft een fashion merk dan nog meer om de online verkoop in goede banen te leiden en de exclusiviteit van het merk te bewaken?

 

Bekijk mijn antwoord in het onderstaande filmpje, het tweede “Minuutje met SOLV” dat vandaag live gaat. De komende weken zullen wij nog regelmatig een videobericht via YouTube en onze site plaatsen.

 



Om de video te bekijken dient u social media cookies te accepteren.
Klik hier om alle cookies te accepteren.





PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.