NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Meldpunt Consumentenbond sms-klachten op Hyves een succes

Meldpunt Consumentenbond sms-klachten op Hyves een succes

Het inmiddels gesloten meldpunt sms-klachten op consumentenbond.hyves.nl is een groot succes gebleken. In korte tijd zijn 300 klachten binnengekomen, die voorlopig resulteren in een klacht tegen drie aanbieders - Celldorado, Artiq Mobile B.V. en D2 Mobile - bij de Reclame Code Commissie. Genoemde partijen maken zich schuldig aan misleiding, gedupeerden zitten tegen wil en dank vast aan een dure abonnementsdienst.

Directeur Bart Combée van de Consumentenbond: ''Dit is slechts het topje van de ijsberg. Internet staat vol met misleidende reclame over sms-diensten. Daar moeten scherpere regels voor komen. Ik ga er vanuit dat staatssecretaris Heemskerk na de evaluatie van de sms-gedragscode in oktober tot dezelfde conclusie komt.''

In oktober komt de Consumentenbond met een nadere analyse van alle meldingen.

Lees hier het hele bericht op Nu.nl.

BRON: Nu.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

REACTIE (1)

Poort en Bol donderdag 1 oktober 2009 21:35

Telfort. Ringtones, sms van 4777. Over juni, juli en augustus 108 euro betaald aan stille spookgeluiden.
4777 valt onder mobilon 4269. Tel 0900-1234595, maximaal 40 euro per uur. 4080 verschijnt ook in beeld. Snap er niets van

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.