NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • KPN moet mailing aan klanten Pretium rectificeren

KPN moet mailing aan klanten Pretium rectificeren

In 2006 werd KPN reeds op de vingers getikt wegens het versturen van een misleidende brief aan klanten van concurrent Pretium. Afgelopen augustus ging KPN opnieuw in de fout. Ditmaal ontvingen de klanten van Pretium een brief waarin werd gesuggereerd dat klanten onder hun contract uit zouden kunnen komen. De brief bevatte eveneens een aanvraagformulier voor een contract bij KPN.

KPN moet nu binnen een week alle ontvangen reacties en aanvraagformulieren aan Pretium verstrekken. Daarnaast mag KPN op straffe van een dwangson van vijfduizend euro per dag geen aanmeldingen van Pretium-klanten meer in behandeling nemen. 

Lees hier het hele bericht.

 



PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.