NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Interview met Wanda van Kerkvoorden op Advocatie.nl over de marketing van advocatenkantoren

Interview met Wanda van Kerkvoorden op Advocatie.nl over de marketing van advocatenkantoren

Op Advocatie.nl vandaag een artikel over strategische marketing van advocatenkantoren. De trend wordt gesignaleerd dat steeds meer advocatenkantoren hun marketing professionaliseren. SOLV wordt genoemd als voorbeeld van een kantoor dat het zelf aanpakt. In een interview geeft Wanda van Kerkvoorden aan dat het delen van kennis een belangrijk aspect is van onze marketingstrategie:

Want het delen van kennis, liefst twee richtingen op, is de toekomst, denkt Van Kerkvoorden. "Daarvoor zetten we alle middelen in die we kunnen gebruiken. Wezenlijk voor ons daarbij is dat het ook echt een uitwisseling is. We denken na over welke partijen interessant zijn om bij elkaar te zetten voor een brainstorm. Dat brengt je op een heel ander vlak, want wij leren er ook van. Het is dus niet alleen: 'ik ben advocaat, ik weet hoe het juridisch zit, kom maar bij mij', maar ook vragen: hoe zien jullie het? Wat is dienstbaar? Moet er bijvoorbeeld politiek gelobbied worden?"

Vanuit dezelfde visie mengen SOLV-advocaten zich veelvuldig in de publieke discussie over lopende zaken, zoals recentelijk in de discussie over de cookie-wetgeving. Van Kerkvoorden: "Wij hebben een duidelijke mening, en dragen die ook uit. Als wij vinden dat bepaalde wetgeving, zoals nu rondom cookies, niet gaat werken, dan schrijven we dat op ons blog. Onze specialist op dat gebied wordt gevraagd om keynote-speeches te geven, wordt uitgenodigd door branche-organisaties. We kijken dus ook hoe we tot een betere oplossing kunnen komen, met name met partijen die erin acteren. Dat is het speelveld waarop we graag aanwezig willen zijn. En we merken dat dat door cliƫnten zeer op prijs wordt gesteld."

Lees hier het hele artikel

BRON: Advocatie


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.