NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Heineken sluit deal met Foursquare

Heineken sluit deal met Foursquare

Heineken gaat in zee met Foursquare, het immens populaire ‘location based’ social network. Als je inlogt bij Foursquare in een kroeg waar Heineken wordt getapt, spaar je digitale zegels. Bij elk bezoek krijg je tien zogenoemde ‘e-tjes’. Je kan maximaal 100 e-tjes per week sparen, 1000 e-tjes geeft je bijvoorbeeld recht op een vrijkaartje voor Mysteryland. Het rechttoe rechtaan verzamelen wordt gecombineerd met leuke extra’s. Zo kan er een kroegentocht worden gehouden waarbij de gebruiker extra punten krijgt als hij met Foursquare inlogt in die kroegen.

Steeds meer bedrijven koppelen hun loyaliteitsprogramma aan location based diensten als Foursquare. En zeg nou zelf, punten sparen in een sociaal netwerk tijdens een kroegentocht is toch een stuk leuker dan airmiles sparen door het scannen van een plastic kaart bij de Albert Heijn.

Lees het hele bericht hier.

BRON: Emerce


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.