NL EN

Guerilla marketing in de regen

Ter afsluiting van de week een knap staaltje “guerilla marketing”. De term guerilla marketing wordt gebruikt voor onconventionele manieren om reclame te maken, waarbij niet een groot marketing budget maar inventiviteit centraal staat. Het wordt voornamelijk gebruikt door kleine ondernemingen die een minder groot budget hebben dan gevestigde marktspelers. Ze brengen hun producten daarom op onverwachte wijze en op onverwachte plekken onder de aandacht van de consument.

De guerrilla marketing waar het in deze post om gaat, is niet van een kleine partij maar van bandenproducten Continental.

Continental heeft de RainCampagne ontwikkeld. Op verschillende plaatsen in het land heeft Continental de onderstaande reclame voor haar winterbanden op straat gespoten. De tekst is echter wanneer het droog is niet te zien maar verschijnt pas als het heeft geregend.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continental heeft wel pech met het feit dat er in veel plaatsen in het land sneeuw ligt. De campagne raakt zo letterlijk ondergesneeuwd. Te zien in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Eindhoven, Arnhem of Groningen.

Lees hier het volledige bericht.

 

BRON: bright.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

REACTIES (2)

Example Name woensdag 7 april 2010 15:41

best leuk, iddegeval goed artikel!

Jacob dinsdag 27 juli 2010 01:20

Leuk artikel vindt je het goed als ik het ook mijn site http://www.acquisitie.biz plaats? Let me know

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.