NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • 'GSM wordt belangrijkste advertentiemedium'

'GSM wordt belangrijkste advertentiemedium'

Maurice Lévy van Publicis voorspelt dat mobiele telefoons het advertentiemedium van de toekomst worden. Volgens Lévy bezitten mobiele telefoons 4 belangrijke eigenschappen: ze zijn internationaal, persoonlijk, direct en er zijn er 3 miljard wereldwijd.

Het adverteren zal niet bestaan uit het onderbreken van telefoongesprekken voor publicitaire doeleinden of het zenden van reclame-sms. ‘De toekomst ligt in het promoten van diensten, een gebruiksvriendelijke manier om wat koper en verkoper wensen, met elkaar te combineren', aldus Lévy.

Hoe lang het nog duurt voordat de mobiele telefoon doorbreekt als advertentiemedium, laat Lévy in het midden.

Lees hier het volledige bericht.

 

BRON: Adformatie.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.