NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Geschillencommissie internetproviders moet consument beter beschermen

Geschillencommissie internetproviders moet consument beter beschermen

Er komt een onafhankelijke geschillencommissie waar de consument terecht kan met klachten over zijn internetprovider. De regels waaraan deze commissie het gedrag van providers zal gaan toetsen, zullen door de providers zelf in samenwerking met de Consumentenbond worden vastgesteld. Providers hanteren nu nog zeer uiteenlopende voorwaarden. De Consumentenbond geeft bovendien aan dat zij steeds meer klachten binnenkrijgt over internetaanbieders.

Lees hier het hele bericht



PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.