NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • General Motors: Facebook ads niet effectief genoeg

General Motors: Facebook ads niet effectief genoeg

Autofabrikant General Motors stopt met betaald adverteren op Facebook. Dat meldden werknemers van het bedrijf dinsdag, zo bericht het Parool. GM zou jaarlijks 40 miljoen dollar aan marketing via Facebook besteden, waarvan een kwart als reclamegeld naar het internetbedrijf zelf gaat. GM vindt nu dat advertenties op de sociale netwerksite niet effectief genoeg zijn.

Het nieuws komt op een wat ongelukkig moment , vlak voor de veelbesproken beursgang van Facebook komende vrijdag.

Lees hier een uitgebreid bericht over de kwestie van de Financial Times.

BRON: Parool.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.