NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Gartner: 80% van zakelijk social media gebruik treft geen doel

Gartner: 80% van zakelijk social media gebruik treft geen doel

Technologie onderzoeksbureau Gartner stelt dat tot 2015 80 procent van de inspanningen die organisaties doen met social media tot weinig of niets leiden. De verantwoordelijke managers benaderen de implementatie net als andere technologische toepassingen zoals ERP en CRM. Ze onderzoeken niet hoe sociale netwerken echt van nut kunnen zijn binnen een organisatie.

GartnerGebruik van social media kan niet worden "opgelegd" door training te geven, zoals bij andere toepassingen. Je moet als gebruiker zelf  inzien dat je werk erdoor kan verbeteren en er echt mee willen werken. Het is van belang dat organisaties hun aanpak op dit punt veranderen, zodat er wel doeltreffend gebruik gemaakt wordt van social media. Het worden volgens Gartner namelijk de belangrijkste communicatiekanalen voor zaken die het werk betreffen.

Lees hier het hele bericht op AutomatiseringGids.

BRON: AutomatiseringGids


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.