NL EN

FTC verliest zaak over pop-ups

De Amerikaanse Federal Trade Commission (FTC) heeft haar zaak verloren tegen pop-up aanbieder D-Squared. Volgens de FTC had D-Squared misbruik gemaakt van de mogelijkheid die MS Windows biedt om hinderlijke boodschappen op het beeldscherm te doen verschijnen. De rechter in Baltimore is het daar niet mee eens. De ironie is dat D-Squared met zijn pop-ups een programma aanbood om van de pop-ups verlost te worden. De uitspraak betekent niet dat pop-ups het groene licht krijgen. Het is slechts een voorlopig oordeel, in afwachting van de bodemprocedure. Na de anti-spam wetgeving wordt het wellicht tijd ook hier maatregelen tegen te nemen. Lees hier het bericht.

BRON: SilliconValley.com


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.