NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Fans Nederlandse merken op Facebook nog laag

Fans Nederlandse merken op Facebook nog laag

Volgens de maandelijkse analyse van weblog Facebookpro over de maand juli blijkt dat het aantal fans van een merken nog niet hoog is. Daarentegen groeit het aantal Nederlandse fans per merk wel in de top 25.

De beste stijger was PayPal, dat groeide met 252% tot 36.000 fans. Van Chocomel en Uit met Korting, respectievelijk nummers twee en drie, nam het aantal fans toe met 99% en 78% tot 47.000 en 22.000.

Als je op Facebook aangeeft dat je fan bent, dan mag het bedrijf achter het merk je benaderen met berichten, zodat je op de hoogte blijft van allerlei nieuws en aanbiedingen van dat merk.

De vraag blijft natuurlijk wel in hoeverre deze fans ook daadwerkelijk zich als fan gedragen en in hoeverre het merk ook met haar fans communiceert. Aanmelden als fan is een; gedragen als fan en interactie met fans is twee.

Zoals Facebookpro schrijft: “Daarnaast is het belangrijk om te weten dat het aantal fans niets zegt over de kwaliteit van de fanpagina. Een merk met veel Facebook fans doet het niet automatisch beter dan een merk met minder fans. Het vergaren van fans is slechts een begin, de uitdaging ligt er in om continu interactie met de fans te krijgen.

Lees hier en hier het gehele bericht.

BRON: Emerce.nl en Facebookpro.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

REACTIE (1)

Anastasia Da paxiao maandag 12 augustus 2013 17:42

Hallo heer / mevrouw, er is business Ik wil dat we together.If u geïnteresseerd bent antwoord terug naar mij doen? Thanks jouwe Anastasia.

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.