NL EN

Fanpagina's op Hyves

Hyves heeft fanpagina's voor merken geïntroduceerd. Merken kunnen hierdoor met een eigen pagina op Hyves in contact staan met fans. Heineken, Nike, Vodafone en Unilever zijn er als eerste mee gestart.

Brand insights manager Judith Hordijk van Hyves zegt vandaag in Adformatie sinds een jaar ‘voortdurend terug te horen dat merken ook structureel op Hyves willen zijn’. Onofficiële pagina’s – vaak opgezet door fans van een merk of een merk zelf – bestaan al jaren, maar de status daarvan is gelijk aan andere Hyves-pagina’s.

Hordijk: ‘Wat we nu doen is nieuw: we maken een scheiding tussen de omgeving waar Hyvers kunnen doen wat ze willen en het nieuw opgezette deel met officiële netwerken. Daar kunnen merken hun eigen officiële fanpagina beheren in eigen look and feel en in permanent contact staan met fans.’

De officiële fanpagina’s zijn zodanig ontworpen dat Hyvers meteen zien dat het officiële merk de afzender en de beheerder van de fanpagina is.

Lees hier het hele bericht.

BRON: Adformatie


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.