NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Dutch innovation: Samsungs 3D YouTube game-take-over

Dutch innovation: Samsungs 3D YouTube game-take-over

Eind mei introduceerde Samsung als eerste een - zeer spectaculaire - commerciĆ«le 3D-projectie in Nederland, op de Beurs van Berlage in Amsterdam. Vanaf 7 juni is de projectie geĆÆntegreerd in een game-take-over op YouTube (zie hieronder).

Het is volgens de makers van reclamebureau Muse de eerste keer wereldwijd dat er een game-take-over op YouTube wordt ingezet, waarbij 'de videocontent op een bijzondere manier tot leven wordt gebracht en de bezoeker ermee kan spelen'. 



Om de video te bekijken dient u social media cookies te accepteren.
Klik hier om alle cookies te accepteren.




Lees hier het bericht op Molblog.

BRON: Molblog


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.