NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Digitale TV zonder reclame geen succes

Digitale TV zonder reclame geen succes

Uit onderzoek van KPMG en TNS Nipo onder 1100 Nederlandse consumenten blijkt dat weinig mensen bereid zijn om meer te betalen voor digitale televisie zonder reclame. Ook blijkt dat degenen die nog geen digitale TV kijken, voorlopig ook niet van plan zijn om daarop over te stappen. De hoge kosten zijn hiervoor de belangrijkste reden. Verder waren de ondervraagde consumenten niet goed op de hoogte van de extra, interactieve mogelijkheden van digitale TV.

BRON: Adformatie


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.