NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Dienstverlening isp's laat te wensen over

Dienstverlening isp's laat te wensen over

Volgens de Consumentenbond ondervinden internetgebruikers de nodige problemen met de kwaliteit van de dienstverlening van internetproviders. XS4ALL (gemiddeld een 7,8), het Net (7,2) en KPN (6,9) doen het goed. Ze scoren ruim voldoende. Ziggo deed het minder. Ruim de helft van het klanten van dat bedrijf, het resultaat van een fusie tussen de kabelbedrijven Multikabel, @Home en Casema, had in augustus en september nog te kampen met storingen. Ook bleven e-mails en brieven onbeantwoord en was de klantenservice slecht bereikbaar. Het bedrijf kreeg toch nog een 5,9 als rapportcijfer.  Onder de telefonieaanbieders heeft KPN de meeste tevreden klanten. Het bedrijf krijgt een 8,2. Telfort haalde in de onderzochte periode de laatste score. Een 5,0. 

BRON: Consumentenbond


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.