NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Consumentenbond ontevreden over dienstverlening banken

Consumentenbond ontevreden over dienstverlening banken

De Consumentenbond is ontevreden over de dienstverlening door banken. Zij baseert zich hierbij op een tevredenheidsonderzoek dat zij in eigen beheer heeft uitgevoerd. Met name mensen die geen gebruik maken van bankieren via telefoon of internet zijn daarvan de dupe, aldus de Consumentenbond. 

Zij wijst erop dat de kosten voor de banken de laatste jaren fors zijn gedaald omdat consumenten steeds meer bankieren via internet en telefoon. Daarom ligt het voor de hand dat de traditionele bankdiensten voor iedereen toegankelijk en betaalbaar blijven, aldus de Consumentenbond.

Lees hier het hele bericht.



PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.