NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Consument tevreden over internetbellen

Consument tevreden over internetbellen

De Consumentenbond heeft een onderzoek gedaan naar de tevredenheid van consumenten met bellen via het internet. Meer dan 20% van alle Nederlandse maak hier inmiddels gebruik van.

Uit het onderzoek blijkt dat driekwart van de bellers tevreden is en niet meer terug wil naar een vaste lijn. Een minpunt van internetbellen zijn wel de problemen bij het installeren. Daar staat tegenover dat de kwaliteit van de verbinding wordt beoordeeld als beter of net zo goed als die van een analoge KPN-lijn.

Lees hier het hele bericht.

 



PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.