NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Consument beoordeelt sluikreclame positief

Consument beoordeelt sluikreclame positief

Uit recent onderzoek van de Universiteit van Amsterdam blijkt dat de consument sluikreclame prima vindt. Consumenten malen niet om brand placement en commerciĆ«le stukjes in content zijn niet misleidend.

Integendeel, brand placement wordt zelfs op prijs gesteld, vooral door kijkers naar special-interestprogramma's. Promovenda Eva van Reijmersdal voerde het UvA-onderzoek uit. Goed nieuws voor de marketeer is dat de kijker niet alleen sluikreclame accepteert, maar dat deze ook nog eens blijkt te werken.

Lees hier het hele bericht.

BRON: MarketingTribune.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.