NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Consultatiefase beleidsregels reclame, sponsoring en product placement afgesloten

Consultatiefase beleidsregels reclame, sponsoring en product placement afgesloten

 

 

 

Met de hoorzitting van 26 april 2012 heeft het Commissariaat voor de Media de consultatiefase met betrekking tot de beleidsregels inzake reclame, sponsoring en product placement afgesloten. Tijdens de hoorzitting werden de partijen die schriftelijk hun zienswijze op de concept beleidsregels hadden ingediend, in de gelegenheid gesteld deze mondeling toe te lichten. Het Commissariaat neemt de zienswijze van partijen in overweging bij het vaststellen van de definitieve beleidsregels. Naar verwachting worden de definitieve beleidsregels dit najaar vastgesteld en gepubliceerd.



PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.