NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Bel-niet-aan-register in aantocht?

Bel-niet-aan-register in aantocht?

Als het aan de meerderheid van de (1900) ondervraagde Nederlanders ligt wel. Dit blijkt uit een consumentenonderzoek van het onderzoeksbureau CentERdata van de Universiteit van Tilburg. Sinds de invoering van het bel-me-niet-register proberen bedrijven steeds meer aan de deur te verkopen (colportage), vooral energie- en verzekeringsbedrijven.

Meer dan 90% van de ondervraagden vindt colportage en telemarketing irritant, zelfs als het om goede doelen gaat vindt 85% dit storend.

Opmerkelijk is dat mensen die in het bel-me-niet-register staan, vaker met colporteurs te maken hebben dan mensen die zich niet geregistreerd hebben.

Lees hier het rapport van het onderzoeksbureau.

Lees hier het bericht op Adformatie.nl.

BRON: Adformatie.nl, Reclameboek.nl, Centerdata.nl


PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

REACTIE (1)

hidde zaterdag 17 juli 2010 14:18

Gewoon de sticker op plakken!

www.geengeleuraanmijndeur.nl

nergens meer last van, geen register nodig

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.