NL EN
  • Home»
  • Weblog »
  • Adverteerders passen contentintegratie weinig toe

Adverteerders passen contentintegratie weinig toe

In vergelijking met andere landen zijn Nederlandse adverteerders nog nauwelijks geïnteresseerd in contentintegratie. Contentintegratie houdt in dat reclame wordt verpakt in bijvoorbeeld on line games. Vooral de traditionele merken die pas zijn begonnen met on line marketing, gaan nog niet mee met deze nieuwe trend in reclame maken.

Adverteerders die gebruik maken van contentintegratie of branded content, dienen ervoor te waken dat zij de toepasselijke regels in acht nemen, juist nu bij deze vorm van adverteren de scheidslijn tussen amusement en reclame minder duidelijk kan zijn voor de consument.

Lees hier het hele bericht.



PAGINA DOORSTUREN

DEZE PAGINA IS SUCCESVOL DOORGESTUURD!

EEN REACTIE PLAATSEN

UW E-MAIL ADRES WORDT NIET GETOOND AAN ANDERE BEZOEKERS.

  1. NAAM
  2. E-MAILADRES
  3. BERICHT
  4. WANNEER U DEZE REGEL KUNT LEZEN, VUL HET VOLGENDE VELD DAN NIET IN!
  5.