NL EN

Pagina doorsturen

X

Deze pagina is succesvol doorgestuurd!

De Nederlandse markt van opticiens en gehoorapparaten is zeer competitief. Wij vonden dat juist Specsavers in staat was om de boodschap van professionaliteit uit te dragen. Er worden in Nederland lagere eisen gesteld aan opticiëns dan in andere landen; de toegangseisen tot de opleiding zijn in Nederland minder strikt dan in bijvoorbeeld Engeland. Het doel van Specsavers was en blijft dan ook om de drempel te verhogen en om aan te tonen dat onze opticiens en audiologen aan bepaalde kwalificaties voldoen. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten zien dat wij daar grote waarde aan hechten.  

Uiteraard bracht de reclamecampagne risico’s met zich mee. Elk merk/bedrijf dat een vergelijkbare reclamecampagne voert in Nederland weet dat hij tegen hindernissen zal aanlopen. Maar uiteindelijk hebben wij gelijk gekregen. We waren erg tevreden met de wijze waarop SOLV de zaak behandelde, mede door de nadruk te leggen op de feitelijke juistheid van onze campagne.”