NL EN

Pagina doorsturen

X

Deze pagina is succesvol doorgestuurd!

  • Home»
  • Over SOLV »
  • Agenda »
  • Menno Weij spreekt tijdens het event "We Love Privacy & Marketing" van DeMeter

De Big Data bedrijven schieten als paddenstoelen uit de grond. Achter je rug om verdienen privacyde Facebook’s, Uber’s en Google’s van deze wereld miljarden met jouw gegevens. Maar ook de marketing wereld gebruikt persoonlijke informatie om klanten beter van dienst te zijn. Hoe ver kun je als bedrijf gaan? De kranten staan vol met privacy schandalen. Bijvoorbeeld toen ING aangaf iets met transactiegegevens te willen gaan doen.  Dit duidde op veel verzet. Aan de andere kant kan het gebruik van jouw gegevens ook zeer waardevol zijn bijvoorbeeld door het voorkomen van griepepidemie. En visionair Jaron Lanier voorspelt dat je straks betaalt met je privacy.

Wij als direct marketeers maken maar al te graag gebruik van persoonlijke gegevens om een persoonlijke dialoog aan te gaan. Maar waar ligt de grens? Welke bedrijven kunnen wij als voorbeeld nemen op het gebied van privacy waarborging? En welke bedrijven verdienen juist aan het schenden van privacy?

Op 21 april word je bijgepraat over de bovenstaande vragen maar krijg je ook inzicht in privacy wetgeving

Menno gaat op dinsdag 21 april in op de belangrijkste aandachtspunten vanuit de privacywetgeving bij big data en bij marketing: wat mag er wel en wat mag er niet? Het goeie nieuws is dat big data en marketing initiatieven mogelijk zijn mbt privacy. Menno Weij gaat vertellen op welke manier.

Inschrijven kan via: http://www.demeter-online.nl/event/we-love-privacy-marketing/