NL EN

Het zakelijke inkoopproces vindt grotendeels online plaats. Ook consumenten nemen hun aankoopbeslissing steeds minder in de winkel maar al daarvoor, in de oriëntatiefase. Het vinden van betrouwbare informatie is daarbij essentieel. Voor adverteerders liggen er kansen om vroeg in het besluitvormingsproces met waardevolle content in contact te komen met potentiële klanten.

Het proactief inzetten van kennis om de besluitvorming van klanten te beïnvloeden wordt ook wel content marketing genoemd. Media staan open voor dit soort commerciële content, waardoor de grens tussen redactionele en commerciële content vervaagt. Het verbod op sluikreclame en de verplichting tot transparantie komen dan in zicht. Wat is een optimale content marketing strategie voor adverteerders, en waar liggen de juridische grenzen?

Heliview Online en SOLV Advocaten organiseren een interactieve bijeenkomst op 12 december 2013 van 14.30 tot 17.00 uur om over deze ontwikkelingen van gedachten te wisselen. Het seminar vindt plaats bij SOLV advocaten.